Krefting-familiens eiendomsselskap Carucel Eiendom styrker organisasjonen med to nye ansatte. Selskapet har nylig tatt over forvaltningen og sikret seg eierskap til en tredjedel av bygulvet i Bjørvika. De to nye ansatte får hovedansvar for markedsføring av all kommersiell eiendom i Barcode, Sørenga, Munch Brygge og Bispevika Nord.
Elin Schjenken Halvorsen blir markedsdirektør i Carucel Eiendom. Hun har vært markedssjef for kjøpesentrene i Skandinavia i Steen & Strøm Eiendom, og har blant annet hatt markedsansvaret for utviklingsprosjektet Økern Sentrum. Hun har også erfaring fra retail og fashion fra Voice Norge. Elin Schjenken Halvorsen har markedsutdanning fra BI/OMH i Oslo.
Ida Sofie Grimstad er ansatt som markedsansvarlig. Hun har vært partner og kreativ leder i byrået Emergence Projects i fire år og har bred erfaring fra ulike byutviklingsprosjekter. Hun er utdannet innen både design og prosjektledelse, og har de siste årene jobbet primært med kommunikasjon og konseptutvikling.
— Det er med stor entusiasme og ydmykhet vi tar fatt på arbeidet med å videreutvikle og ta ut det kommersielle potensialet i Norges mest attraktive og spennende bydel. Tror vi kan si at vi har fått den mest spennende utfordringen noen kan få i eiendomssammenheng og vi føler oss enormt privilegerte, sier det nye markedsteamet.
Se Carl Erik Krefting fortelle på Estate Play om hvordan han vil forvalte bygulvet i Bjørvika her: